Friday i'm in love

Det är fredag och jag har ett stort glädjerus genom hela kroppen. Tog lite sovmorgon idag och gick upp klockan nio för att tvätta. Sen har jag varit borta i markus lägenhet och fyllt mitt kylskåp med mat, snäll bror jag har som ger mig mat. Nu har jag precis ätit en god frukost bestående av smootie, ägg, macka med leverpastej på och ett glas vatten på det. Idag är det fest som gäller, katarina fyllde år i tisdags så det är födelsedagsfest hos henne ikväll. Daniella och möjligtvis matilda och simon kommer hit innan vi drar oss bort, och om simon kommer så kommer väl även dennis, eller är det inte så?
Resten av klassen ska säkert ut ikväll, men jag ska åka hem mot gnosjö. Min syster och hennes pojkvän kommer och hämtar mig ikväll. Ska bli roligt att träffa honom. Imorgon ska vi upp klockan sex för att åka till Ullared. Vi har även besök från skövde i helgen, ingen mindre än Madde är på besök.
På söndag har jag planerat att kolla läget på high chaparral med Sandra och Petra. Hoppas på fint väder i helgen med, det var någon som sa att det skulle bli tjugofem grader och solsken idag, ja du alexander, det regnar ute idag och är alldeles grått på himlen. Jag hoppas det spricker upp under dagen.
Nu ska jag ta hand om min tvätt och fixa och dona. Ha en bra fredag mina vänner, det ska jag ha. Friday i'm in loooove!

Kommentarer
Postat av: Petra

Vi åker med till ullared, fast absolut inte så tidigt. :/ Typ runt åtta kanske?! :)

Ses snart vännen! Puss kram!

2009-05-29 @ 11:42:10
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0