grattis pappa

Den fjortonde maj idag och min pappa fyller femtioett år, grattis. Tyvärr så är jag inte hemma på din födelsedag med du får träffa mig ihelgen istället pappsen.
Dagen började med träning med emma, riktigt skönt att träna på mogonen, nu har jag hela dagen framför mig. Ska på intervju klockan två idag, får se hur det går. Är lite nervös för jag har ingen aning om vilka frågor de ställer. Men det ska nog gå bra. Sen ska jag skynda mig hem och laga mat, feldinsgryta får det bli idag, Gott och enkelt att göra.
Nu ska jag vila lite innan jag ska iväg. Håll tummarna för mig.
/tilda♥

Kommentarer
Postat av: Petra

Hejsan vännen. Hur gick det?! :D

2009-05-14 @ 22:49:12
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0