klaramatildahelg

Jag har haft en toppen helg med Klara. Den började i fredags med att vi gick på stan en runda, klara shoppade och jag drömnde mig bort. Grillade hamburgare och drog oss sedan mot Johanna för lite förfest. Blev någon cider sen när de andra gick vidare mot Sivans gick jag och klara hem åt var sitt håll och sov. Vi fnissade hela vägen hem vill jag lova.
Igår vaknade jag tidigt och började dagen med en morgonpromenard, sen iväg till klara. Grillning idag igen och markus kom även och åt. På kvällen tog vi bussen till stan för att möta hennes vänner för lite bowling. Alltid roligt att bowla, det är inte så dyrt och man får en rolig tid med vänner. Efter bowlingen tog vi bussen mot campus igen, vi lånade markus lägenhet för att kolla på filmen som gick på fyran. Ostbågar, cola och mys.
Har verkligen haft en toppen helg med min vän. Tusen tack till dig!
Idag är det söndag och jag ska snart gå ut och gå, har även bokat in en tvätttid och kvällen kommer avslutas med mat hos min broder. Imorgon är det Vårruset som gäller och det är även Sandras födelsedag.
och hörrni tjejer, nu är det ensast 11 dagar kvar, hihi.
/ tilda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0