Nykter på Logen

igår började jag min dag med en promenard med petravännen, skönt att få prata av sig lite. Det går så mycket fortare när man går med någon och det är mycket trevligare. Efter promenarden var det dags att hjälpa evelina att flytta, och hjälp vad saker hon har. Man samlar på sig mycket skit med åren. Efter flytten fick vi en efterlängtad måltid på Bambu för att fira pappsen, oj vad vi åt. När man äter buffé gäller det att äta tills man storknar, annars är det väl inte värt pengarna?
hade planerat en kväll framför tvn pch eurovision, men efter lite övertalning från växjöfolket så blev det logen. Galningar som åker från växjö för att dansa på Logen. Blev en nykter kväll på logen, det var riktigt trevligt men dock ont om folk.
idag fick jag återigen gå upp tidigt för en promenard med Sandra, vi passade på att känna på vattnet i sjön, och det är nog snart bad dags tror jag.
Har hunnit med att städa på pappas jobb också, mitt gamla vanliga jobb som jag hade under min gymnasietid. När jag gick där och städade kom jag på att jag har tur med jobb varje sommar, förutom denna. Under hela gumnasiet har jag haft mitt extra jobb på pappas jobb, tjänat några extra stålar varje månad, och under sommarna har jag jobbat på High Chaparall, Axelent och Skolan. Men inte denna sommarn pga lågkonjunkturen. Men jag är otroligt tacksam för mina två veckor som elevassistent. Resten av sommarn får jag helt enkelt försöka sysselsätta mig med annat. Mamma lär har ett rent hus och några maskrosor på tomten lär det inte finnas heller. För vad jag ska annars sysselsätta mig med när alla andra jobbar? Tacka gud för två veckor i Spanien, ååh vad jag längtar.
Nu ska jag försöka fixa lite mat till familjen, ikväll åker vi tillbaka till växjö jag och markus, innan dess ska vi kolla på Bajen. Imorgon klockan sex sitter jag på en buss på väg mot Malmö, får se vad som händer där nere. Rosengård är ju ändå rosengård.
/tilda♥


Kommentarer
Postat av: Ema

Du får åka upp och sysselsätta mig som också kommer gå runt o ha tråkigt när alla jobbar :P

2009-05-17 @ 16:17:29
URL: http://xmemory.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hade gärna hängt med på en promenad. ;)

2009-05-17 @ 17:01:30
Postat av: petra

ojsan. det var jag ;)

2009-05-17 @ 17:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0