Rosengård/Fulltofta/Akuten

I måndags åkte vi iväg med bussarna mot Rosengård. Väl framme besökte vi drömmarnas hus, vilket var välidgt intressant. Efter besöket åkte vi ut mot ett riktigt mysigt ställe, Fulltofta. Där har vi haft teambilding med klassen. Fått testa på massa roliga saker och det innehöll mycket skratt. Gårdagen var dock inte lika rolig för min del, hade otroliga smärtor i magen så jag låg inne och vilade, jag ville bara åka hem till mamma och pappa. Vi kom iväg från fulltofta vid två tiden. Känndes som det tog en evighet att åka hem, ont hade jag. Hemma i växjö blev det ett besök på akuten, min snälla mamma hade åkt från gnosjö för att följa med mig. Vi satt på aukten i sju timmar, och det var sju riktigt sega timmar. fick väl egentligen inget svar på varför jag hade ont, vet inte ens om det har med magbesvären jag har sen tidigare. Idag har jag iallafall inte alls lika ont, men jag har fortfarande ont och jag är trött och seg. Ska bara ligga och vila resten av dagen för att jag ska vara pigg imorgon när Petra och Sandra kommer, helgen jag sett fram emot hur länge som helst har äntligen kommit. Så jag får bita ihop för det här ska bli en toppen helg. Som sagt nu ska jag bara vila, blir film hos markus ikväll.
Måste även tacka mina underbara klasskamrater som tog hand om mig!
/tilda♥

Kommentarer
Postat av: Petra

Ses imorgon vännen! :) Hoppas magontet har gått över vid den tiden vi anländer till växjö. :)

Puss o kram!

2009-05-20 @ 15:25:05
URL: http://petramargaretha.blogg.se/
Postat av: Ema

Jaaa såklart du får! Massa bullar :D

2009-05-20 @ 23:32:38
URL: http://xmemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0