Sigges loge

Blev en lyckad kväll på logen igår, fick visa upp vänner från växjö gnosjös stolthet. Nu är jag hur trött som helst och vill bara lägga mig och sova, min hals gör ont och jag känner mig inte alls pigg. Idag har de fått se lite av gnosjö, åt pizza på tre kronor, sen har vi mest bara slappat i solen. De åkte hem för en stund sen, jag blev kvar i gnosjö, ska umgås med mina två solstrålar ikväll, vindruvor och bara tjöta av sig lite. det låter som en toppen fredag.
Blir nog kvar i gnosjö till söndag om inte längre, om jag blir sjukare stannar jag nog ett tag, har inga lektioner nästa vecka, dock fältstudier. Men är man sjuk så är man. Vill iallafall tacka, emma, melanie och tanja som hängde med hem. hoppas ni kommer fler gånger!
/ tilda♥

Kommentarer
Postat av: Ema

Klart vi kommer fler gånger, iallafall jag! Kul var de :)

2009-05-01 @ 22:26:08
URL: http://xmemory.blogg.se/
Postat av: Melanie

KLART VI KOMMER IGEN SNART :D

2009-05-02 @ 10:42:21
URL: http://melanierosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0