Söndag

Det är söndag och imorgon är det måndag. Åker till växjö på morgonen, Vill jag egentligen det? Nej det vill jag inte. Jag vill stanna hemma och bara ta det lugnt och umgås med mina vänner. Fast det är klart jag vill ner till växjö, har till exempel redan planerat in en dejt med min lilla klara. Men jag får ju inte träffa fatima på hela veckan, och det känns inte alls bra, den lille rackarn har alltid så mycket för sig hela tiden, det är därför man gillar de få timmarna i skolan man får umgås med henne. Sen har jag även kommit på att jag inte får träffa Sandra,Petra och Alexander förrän tjugotredje maj. Vet ni hur långt det är dit? det ska jag tala om för er, det är hela tre veckor. Tre veckor, jag kommer få apstinens.
Nu ska jag inte klaga mer över hur synd det är om mig. Har iallafall haft en trevlig helg i gnosjö.
Åkte iväg till Lisa igår, där var även Anna, Linnea och Daniel. Blev grillning och så såg jag för första gången klart Forrest Gump. idag gör jag inte mycket eftersom solen är borta så kan man inte ens glassa i solen idag. Ska iallfall träffa Elin en stund ikväll, tror inte vi setts sen hennes 18 års fest, och det var i januari. Vi har en del att ta igen som ni kanske förstår.
Nästa gång jag skriver sitter jag nog nere i Växjö, med lite ångest kan jag tro. Men tre veckor går fort, Grisfesten kommer bli åretsfest!
/ tilda♥


Kommentarer
Postat av: petra

Ja, det kommer gå fort. :) det har ju gått jättefort hittils. Det kommer bli årets fest! :)

Puss på dig!

2009-05-03 @ 16:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0