svårt att sova

Jag kan inte somna, jag har svårt att sova. Jag har vant mig med mina vänners sällskap, pratat mig till sömns de senaste nätterna. Nu ligger jag nästan och pratar med mig själv och den enda som svarar mig är min vän Lasse med en stockholms kyss. Inget ont om Lasse men jag föredrar nog Sandra och Petra. Vi har helt enkelt haft det för bra, så när ni lämna mig blir det tomt och jag blir återigen ensam i min lägenhet.
Har iallafall hunnit med en runda runt sjön med min bror och en tacokväll med klara sen ni åkte. Men som sagt, nu ligger jag här. Men jag ska nog försöka sova ändå, får nöja mig med Lasses ljuva stämma. Kanske somnar gott tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0