Tvätttid

Hur svårt ska det vara att hålla sina tvätttider egentligen? Idag blev jag väldigt arg och irriterad. Först blev jag dock glad för att jag lyckades hitta en bra tvätttid som passade mig bra idag. Jag hann städa av lägenheten innan mitt tvätttid började. Den började klockan tolv, men jag var där fem över tolv. Och då satt fortfarande låset kvar från den som hade tvätttiden innan mig. Jag tänkte att jag inte hade så brottom så gick upp i lägenheten till halv ett. Men när jag kommer ner igen så hänger det fortfarande kvar, så jag gick upp för att knacka på hos den som tvättade. Men det var självklart ingen som var hemma. Så där stod jag och missade just den tvätttiden som passade mig så bra. Mina kläder får väl lukta lägereld ett tag till då, mysigt.
Ska snart möta upp Petra och Sandra på stationen, tvingade markus att hänga med mig. Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Kommer i vilket fall som helst bli en toppen helg.
/tilda♥

ps. jag hittade en fästing på mig innan, bläääää. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0