Ullared

Efter att ha kommit hem ganska så sent igår så tog det emot att stiga upp halv sex idag. Men det var bara att tvinga sig själv upp för att åka iväg till ullared. Var nästan inget folk alls när vi kom, riktigt bra. Hittade en hel del bra saker med, allt från schampo, till kjol och t.shirt. Fick även kvalietstid med min syster så det kunde inte bli bättre.
Nu sitter jag här och är helt slut. Mamma, Pappa och Madde åkte precis till gislaved för att lyssna på bland annat Carolina af ugglas, jag kände att jag var alldeles för trött för att hänga med. Jag ska istället inta soffan och kolla på Robinsson. När de kommer tillbaka ska vi äta jordgubbar och glass, hur gott är inte det då?
Ser fram emot morgon dagen som jag ska tillbringa med mina bästa vänner. Åh, fick ett sms av petra igår som verkligen värmnde, Söt är du vännen!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen inta soffan. Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0