lilllördag

det är onsdag och lilllördag. Jag har precis kommit hem från biblioteket där vi klippt och klistrat med våran grupparbete, numera är vi filmskådisar. ska bli spännande att redovisa på tisdag.
ska snart gå upp till ica en sväng, men regnet bra öser ner så man drar sig från att gå ut. Kycklingpaj med markus står på schemat idag, ska även träna och heja fram mitt Hammarby till en vinst. Annars har jag ingenting planerat. Idag är en sådan dag då man helst bara vill ligga hemma nerbäddad i soffan och kolla på film. Så det kan nog bli så att jag ligger nerbäddad tidigt ikväll och bara myser. har sovmorgon imorgon då vi inte ska träffas i gruppen förrän halv fem. Ska nog faktiskt skämma bort mig själv och sova till klockan nio och sedan cykla bort till simhallen och simma några längder imorgon. Det låter alldeles toppen tycker jag, så får det bli.
Nu ska jag dra mig själv upp till ica.
/ tilda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0