Borta match

Jag har varit duktig idag, har tvättat och städat, nu är jag helt slut och alldeles svettig. Ska ta och hoppa in i duschen och sen måste jag fixa lite lunch. Borde även åka in till stan och hämta mitt vadskydd som ska vara bra för mina benhinnebesvär. Men jag tror inte att jag kommer hinna ner, klockan är redan halv ett och om jag ska duscha och äta kommer klockan bli minst halv två, två. Och då hinner jag ju verkligen inte ner till stan och hem igen. Vi samlas redan klockan fyra idag, vi har borta match mot olofström med matchstart kvart över sex, för er som inte vet är det ca tio mil dit från växjö. Får hoppas på vinst idag, linis kommer och hejar på mig lite innan hennes träning börjar. Får hoppas jag hinner byta några ord med henne efter matchen, träffar ju henne inte så ofta.
Nej nu måste jag hoppa in i duschen.. kära nån vad tiden går.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas du hade en bra dag gumman, fick du ditt armband och nyckelring?

Pussen

2009-11-04 @ 07:45:08
URL: http://fridajohansson.se
Postat av: alven

johodå. det går alldeles utmärkt... hur gick matchen???

2009-11-04 @ 13:33:57
URL: http://alvens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0