bortamatch

Snart ska jag ta tåget mot Växjö, där ska jag direkt till Malin och Emelie, vi ska äta lite mat tillsammans innan matchen för jag hinner inte hem till mitt innan samlingen, tur man har underbara lagkamrater som ställer upp för en. Karlskrona/Lyckeby ska vi till idag. Matchen början halv fem men vi åker redan vid tvåtiden. Kommer komma hem sent ikväll, tur jag har en bror som ska laga mat till mig. Jag kommer vara helt slut efter matchen, kroppen är inte helt hundra, jag var helt slut när jag sprungit upp för trappan innan, och det är inte friskt. Vi är bara åtta spelare idag med så det här kommer bli tufft. Men jag är och kommer alltid vara en lagspelare så jag ställer ju upp för laget, jag får väl skylla mig själv när jag ligger och mår dåligt ikväll.
Nu måste jag skynda mig. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0