Det är dags för fredagsmys

Fredag, fredag, fredag, älskar vi inte dessa fredagar? Har precis ätit tacos med Pappa och Markus, gott var det. Ikväll ska jag till petra och alexander, idol som gäller, jag är egentligen inget jättestort fan av idol, men jag gillar att titta på det med dem jag tycker om, det är verkligen fredagsmys.
Som ni märker överlevde jag kick and box passet, det var riktigt roligt! Det känns i armarna och magen att jag tränade igår, är det inte för härligt med träningsvärk egentligen? Man vet ju att man verkligen har tränat hårt då.
Hoppas ni får en bra fredagskväll mina vänner, det ska jag ha.

Kommentarer
Postat av: alven

nee, men engelska kan man ju alltid lära sig. svårare att lära sig sjunga, och det kan hon redan! så de så! när började du kolla på idol? :P

2009-11-07 @ 12:30:31
URL: http://alvens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0