Lite ångest

Jag har suttit hela dagen med ett arbete som ska vara inne på fredag. Vi ska intervjua någon från en äldre generation om deras barndom, jag har då valt min pappa. Själva intervjun skulle ta ca 30 minuter, min tog 20 minuter, jaja, inte mycket att göra åt det. Denna ska vi sammanfatta på 2-3 sidor, vilket jag suttit och gjort idag. Nu har jag det svåra kvar, att analysera två engelska texter och jämföra det med pappas barndom. Jag har börjat få lite ångest inför det här nu. Jag har ungefär 1,5 sida kvar att skriva på den här analysen, vilken inte är speciellt mycket egentligen, men det är svårt att skriva när man inte förstår vad det man läser handla om. Jag har alltid haft lätt för språk, men det här är inga lättlästa texter.. för att kunna avsluta denna uppgiften måste jag verkligen förstå dessa texter, men jag gör inte det. kan ni förstå att jag har lite panik nu? Jag kan inte heller bara stänga ner datorn och fortsäta imorgon för då kommer jag ha ännu mer ångest. Usch, jag vet inte hur jag ska göra. Klaravännen kommer hit ikväll, ska äta bakadpotatis, vi båda behöver tänka på annat nu så förhoppningsvis är ångesten borta när jag fått lite klaratime. Vi hoppas på det så jag kan få sova gott i natt. Håll tummarna för att jag fixar den här uppgiften nu! Tycker även vi ska tänka lite extra på de soldater som är nere i Afgantistan nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0