Livet!

Vet ni vad? Jag älskar mitt liv, jag är alltid full av energi och gör saker hela tiden. Visst jag kan ha lite tentaångest ibland, men det är som min käre bror markus säger, vad gör det om jag kuggar på en tenta? det blir ju fan så mycket enklare att plugga på omtentan. det är iallafall vad jag tror, jag har aldrig behövt göra någon omtenta vilket är väldigt skönt. Jag tror det beror på att jag är så jäkla bra på att planera, tror inte ni det? Lite ego får man faktiskt vara i den här bloggen. Det är är mitt "schema" kommande vecka.

Idag: föreläsning om Hälsa och fritid. Lite Klaratime och sen hem till Gnosjö för att fira mig och mamma.
imorgon: Nisse med mamma och madde, ett glas vin på det.
söndag: kanske julskyltning i växjö? bilfärd hem till gnosjö igen iaf.
måndag: ullared med syster och pe. tillbaka till växjö och säkert något på kvällen
tisdag: Mimmietime med mat och tjöt, innebandyträning efter det.
onsdag: seminarie om utsatthet.
torsdag: förelsning om digital någonting? innebandyträning
fredag: skola hela dagen, fram till fyra. Match mot väckelsångborta
LÖRDAG: min födelsedag såklart! Underbaringarna från Gnosjö kommer och det blir fest! Tråkigt att inte Sandra är med i år bara.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0