Magsjuk? Matförgiftning?

Jag sitter här i min lägenhet färdig pluggad och mår riktigt illa. Har legat i sängen och bara väntat på att få spy, tycker det är så jobbigt att bara ligga och må illa, vaknade av att jag fick rusa in på toan. Usch säger jag bara. Frågan är om det är magsjuka eller matförgiftning? Åt kebab med Klara innan men hon mådde bra, förutom att hon är otroligt förskyld då. Jag ska lägga mig och sova och så får vi se hur jag mår imorgon. har planerat in en simning med Emma klockan åtta. åh, jag vill inte vara sjuk!!

Kommentarer
Postat av: alven

sv: japp! ganska ofta faktiskt :P är det något fel med det?



du, krya på dig!

2009-11-19 @ 01:38:07
URL: http://alvens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0