ny vecka, nya möjligheter

Veckorna flyter på och nu är det ännu en ny vecka med massa saker att göra. idag gick jag upp vid sju för att tvätta, tog även en promenard med Katarina. Fatima och jag gick till biblioteket för att plugga sen, fick en del gjort faktiskt, ska bara finslipa det imorgon sen är vi reda för exeminationseminariet på onsdag.
Nu sitter jag hos markus, har ätit mat, ska möta klara vid fyra för en fika på tufvan. Sen kommer den här dagen vara förbi och då är det bara att vänta in morgondagen, då match står på schemat, får se om jag spelar, mitt knä är svullet så kanske inte jättebra att spela på det. Får se hur det känns imorgon.
Resten av veckan ser rätt lugn ut vad det gäller skolarbeten iallafall, har bara det som ska in på onsdag, so visseligen är ganska stort. På torsdag har jag bara en föreläsning sen ska jag umgås med mimmie, och på fredag har jag något forskarseminarie, där någon barnforskare kommer och prata, även en föreläsning efter det. sen bär det faktiskt av mot Gnosjö för smörgåstårta på gärdesgatan med min älskade familj, är ju faktiskt så att mamma fyllde år igår och jag fyller nästa helg.
Nu ska jag vara lite social mot markus. Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo, jag gillar också Lotta, förstår hennes frustration när hon ska sno cykeln liksom. :P

2009-11-24 @ 16:39:38
URL: http://xmemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0