Gnosjö

Jag är hem hemma och det är riktigt skönt, bara ta dagen som den kommer och umgås med nära och kära.
Igår var det tacos och innebandy med ett glatt gäng som gällde, roligt att träffa er allihopa igen. Men det bästa på hela dagen var att lägga sig i sängen om somna och känna sig trygg hemma hos mamsen och papsen.
På dagens schema står det innebandy med Pe och därefter middag och film med de som står mig närmast. Ja, det 'r faktiskt underbart att vara hemma i gnosjö. Skönt också att jag inte har så mycket planerat i veckan, utan bara kan ta dagen som den kommer, Underbart!

Kommentarer
Postat av: alven

japp det gjorde jag! :) jonas tyckte dom var snygga...

2009-10-24 @ 13:28:23
URL: http://alvens.blogg.se/
Postat av: klara

jag ska också sova tryggt hemma hos mamma och pappa inatt... hände en sak innan som gjorde så ont i mig.. vi bor ju ganska nära en 70 väg... mörkt var det och vår lilla kattunge va ute en oktober kväll... men nu är han i alla fall i katthemelen! Men det är sådans om händer...snyft... Massa kramar!

2009-10-24 @ 21:30:11
URL: http://klarasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0