lördageftermiddag

Fredagen rusade förbi och den avslutades som sagt med att sitta i seket med Pernilla, därefter gick jag hela vägen hem från Hovshaga, det är ca 1 mil, inte illa det.
Idag kommer mor och far hit, men jag ska inte träffa dem idag, jag har annat planerat. Blir pizzabak med emma och klara ikväll. Får vänta med att träffa mamma och pappa tills imorgon, då har vi planerat in att äta frukost tillsammans och sen ska vi även åka ner till olofström och heja på världens bästa syster. Hade gärna åkt med mamma och pappa till Gnosjö imorgon, men jag har praktik på måndag och match på torsdag, så jag får vänta med Gnosjö tills fredag. Jag har inte varit hemma sen den 29 augusti, vet ni hur länge det är? Alldeles på tok för länge. Fast jag var ju hemma 26 september, men det räknas inte riktigt för då var Fatima, Katarina och Ivana med hem. Har inte bara fått vara hemma, bara ligga i soffan och kolla på tv, göra så mamma och pappa får skavsår i öronen för att jag tjatar så mycket, det saknar jag. Men på fredag får jag uppleva det igen, och dessutom en hel vecka. Extra bra är det att även Sandra är hemma, vi har planerat in en promenard med frukost, får hoppas vi hinner ses mer än då.
Nu ska jag strosa upp mot affären och inhandla det som behövs för ikväll.. för visst är Gnosjö och alla dess invånare bra.. Men Växjö är också Växjö. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0