match igen

idag är det match som gäller igen, derby mot öjaby. Jag är laddad och har precis ätit en god frukost. Tänkte lägga upp mitt tränings och mat schema denna veckan, så får ni se att jag verkligen sköter mig med träning och mat.

Måndag:
Frukost: Havregrynsgröt och en banan
lunch/middag: tacosallad
kvällsmat: en banan och en satsumas

Dagens träning: Sprang runt trummen för att känna hur benhinnorna kändes, ca. 3,5 km
Spelade innebandy med norrlands konstant i två timmar.

Tisdag:
frukost: mannagrynsgröt, knäckebröd med ägg, en satsumas
lunch/middag: Planerat att göra ris,bacon och ägg.
kvällsmat: sparar lite av lunchen/middagen

Dagens träning: Powerwalk ca: 4,5 km
innebandymatch


Onsdag:
frukost: havregrynsgröt
lunch/middag: kycklingwok

Dagens träning: morgonsim

Torsdag:
frukost: mannagrynsgröt
lunch/middag: soppa

dagens träning: rask promenard runt växjösjön plus gymma efter.
innebandyträning


Veckans planering hittils. Ser ut såhär ungefär varje vecka för mig. Känner mig väldigt duktig! :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Duktig du är! :) Ja, jag läste med boken. :)

2009-10-13 @ 12:05:43
URL: http://petramargaretha.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad duktig du är tilda =) önskar jag kunde va lika duktig (A) haha. keep up the good work!

2009-10-14 @ 13:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0