Oktoberkväll

Jag sitter ensam i min lägenhet med tända ljus och har lite hemlängtan denna oktoberkväll. Två veckor tills jag ska åka hem till mor, far, syskon och vänner. Är i stort sätt ledig i fyra veckor nu, fast jag har ett rätt så stort arbete att göra tillsammans med matilda, dessutom så börjar idrottskolan imorgon så helt ledig är jag ju faktiskt inte.
Denna regniga oktobersöndag har jag spenderat i min lägenhet men även ute på en fotopromenard med emma, vi lyckades hålla oss ifrån regnet, inte illa.
Resten av veckan bjuden som sagt på idrottskola men även match, derby tillomed, mot öjaby på tisdag, sen träning som vanligt. Blir nog en bra vecka detta också.


Kommentarer
Postat av: Frida

Helgen din verkar ha varit bra iaf ;) vilken mysig bild du hade i detta inlägget :) fina färger på löven nu :)

Natti natti

KRAM

2009-10-11 @ 21:54:38
URL: http://fridajohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0