sista dagen hemma

Imorgon åker jag tillbaka till Växjö igen, har en fullspäckad helg och vecka framför mig. Dagen idag blev inte riktigt som planerad men man kan alltid planera om. Funderar på om jag ska ta och hoppa in i duschen och även packa ihop mina saker så jag slipper göra det i sista sekund och säkert glömma hälften.
Förövrigt så känns allting ganska tungt idag, förlusten igår sitter i, tänk om allt bara hade varit en hemskt mardröm, att jag hade vaknat upp utan några tunga känslor. Känns som det kommer nya saker hela tiden, bakslag efter bakslag, men det är bara att bita i det sura äpplet och gå vidare. Jag har ju som sagt en fullspäckad helg och vecka framför mig. Nu kanske jag borde ta tag i den här dagen, men om jag ska vara helt ärlig så har jag faktiskt ingen lust alls till det.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0