Underbara helg

Helgen är över, men den har verkligen varit toppen. I fredags satt jag i seket med Pernilla, var riktigt trevligt. Igår var emma och klara här, laga en god pizza och tjötade en massa massa. Jag älskar verkligen livet här i växjö och ni är två av dem som förgyller mina dagar här nere.
idag kom mamma och pappa på frukost klockan nio, sen var jag och papsen duktiga och fixade min cykel så nu kan jag äntligen cykla igen. Tack Pappa! Sen tog vi en runda på stan.. självklart har vi söndagsöppet här i växjö. Mamma fick handla lite kläder och jag ett par strumobyxor. Iväg mot Olofström sen, åt mat på Kathrins resturant, (även om de stavade det resturang), hämtade pe i eves lägenhet och sen ner till matchen. Där vi var många som hejade på eve idag, mickan och mattias kom också, hela vägen från stockholm. Olofström vann med 9-5 och eve gjorde ett supersnyggt mål, det är min syster det!
Nu ska jag krypa ner i sängen och sova, det känns som att jag behöver det.
Sov gott mina vänner!

Kommentarer
Postat av: alven

strumobyxor va nåt nytt! men jag kan tänka mig hur dom ser ut... typ som STRUMOBYXOR. helt strumo...

2009-10-19 @ 00:56:02
URL: http://alvens.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja, det får vi allt göra. :) Vilken dag kommer du hem?

2009-10-20 @ 13:01:25
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0