vad äter man?

jag har ett litet problem, mina innebandyträningar ligger ganska sent på kvällarna så jag brukar inte vara hemma förrän runt halv tio. Som alla vet måste man äta när man har tränat, men vad ska man äta? Den här veckan har jag ätit lite fil och flingor, men det kan jag ju inte äta varje kväll det känns lite enformigt. Så mina vänner.. vad brukar ni äta när ni kommer hem från träningen? Ge mig förslag så jag har lite att välja emellan.

Igår sa jag ju att jag skulle bara med dagens outfit, inte för att jag tror att jag kommer försätta med det, Men bloggen ser ju lite roligare ut.


Svart linne från Gina
Svart kjol från Gekås
grå kofta från Ellos
svarta strumpbyxor




När jag ändå lägger in bilder så får ni se vad jag åt till frukost idag.
Knäckebröd med ägg och mannagrynsgröt med hallon i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0