att vara sjuk

igen... ja, min feber är tillbaka och jag är sjuk igen. Jag har legat i sängen hela dagen och kollar på film och det lilla bra som varit på tv:n. Jag har insett att det är riktigt tråkigt att vara sjuk, visst kan det vara skönt att bara ligga hemma och kolla på film en hel dag, men inte när man egentligen inte känner för det. Jag vill vara i skolan, jag vill plugga. Det låter helt sjukt men jag vill det!
Har iallafall pratat med petravännen i en timme idag, gjorde iallafall dagen roligare.
Ska försöka ta mig till skolan imorgon, går bara från ett till fyra då. Sen ska jag hem till gnosjö för jobb på torsdag, så ni kanske förstå att jag verkligen inte kan vara sjuk nu? Dålig tajming matilda, helt klart.
Ska gå över till min bror för lite mat nu, och sörja för att jag missar min innebandyträning idag.
/tilda.e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0