bra jobbat tilda

Mitt nya liv börjar riktigt bra. Jag har gått runt växjö sjön med Hannabanana idag, och självklart lilla alva också. Sen gick jag bort till emma, det är faktiskt en liten bit, och vi var duktiga och tränade på gymmet. Vi var självklart i easyline rummet, riktigt bra rum och jag känner att det kommer kännas att jag har tränat imorgon!
Ikväll har jag haft Hanna och Jonas på besök, ätit tacopaj. Roligt att umgås med er igen, alltid trevligt!
Imorgon har jag skola från åtta till elva, idrott och funktionshinder står på schemat. Riktigt intressant. Efter det kommer min broder markus på besök och har även en middagsdejt med Klara planerad och innebandy träning på det. Skit bra, eller hur?
Nu ska jag krypa till sängs. God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Petra

Toppenbra!!! :)

2009-09-08 @ 07:31:28
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0