G-town

i torsdags när vi kom hem från utepedagogiken tog jag tåget till gnosjö. Jag var riktigt trött efter en natt med endast två timmars sömn. Hemma i Gnosjö blev det lite kvalité tid med far min, vi åkte upp till mamma och tog en kaffe. Jag la mig ganska tidigt på kvällen eftersom jag skulle upp och jobba halv sju igår. Jobbet gick kanon, jag har sagt det innan och jag säger det igen, jag har verkligen valt rätt yrke.
Efter jobbet åkte jag och petra till Värnamo, roligt att äntligen få lite tid med petravännen. Hittade det jag skulle i Värnamo. Avslutade kvällen med idol och en skräckis hos petra och alexander. Jag tycker om att vara hemma i G-town. Ikväll är det party som gäller, sista sigges för i år, växjötjejerna kommer senare idag. Blir nog en riktigt lyckad kväll.

Kommentarer
Postat av: memii

fin blogg du har :)

2009-09-28 @ 16:35:11
URL: http://imemii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0