min helg

Igår var det fredag och efter vår dramalektion så fixade jag, daniella och katarina tacos. Sen fick vi oss ett ryck och åkte iväg till sandsbro för fika på ett mysigt ställe. Avslutade dagen med Bio med ingen mindre än Daniella, vi såg The Ugly Truth, bra film faktiskt.
Idag vaknade jag klockan nio, riktigt skönt att sova ut. jag låg kvar i sängen och kollade på tv till halv elva då jag insåg att jag inte kunde lata mig mer och tog mig ut på en promenard i det underbar höstvädret, dock låg det folk och solade i bikini, men jag vet inte riktigt om det var så varmt, för som sagt höstväder var det, inte sommar.
nu ska jag snart fixa lite lunch, och kanske ta bussen ut till Sandsbro för att kolla på när mina bröder spela match. Men jag måste vara hemma klockan fem igen för då kommer emma och daniella. ja, jag får helt enkelt se hur jag gör. Ikväll blir det iallafall Loft, vilken jag ser fram emot. Får hoppas vi kommer in bara.
Imorgon tänker jag inte ligga utslagen i soffan, nej nej, jag ska först simma med emma sen även spela tennis med daniella och katarina, är jag inte för duktig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0