Nu är det slut på veckan..

det är dags för fredagsmys!
Äntligen helg, hade drama lektion från 8-11 idag, riktigt roligt var det, skrattade konstant hela tiden. har otroligt fina bilder som andra i klassen har målat, ska lägga upp några favoriter på bloggen sen. Vi skulle måla av varandra utan att kolla på pappret, ni kan ju nästan lista ut vilka fina bilder vi fick. Alla fick sig ett gott skratt!
Nu sitter jag i min säng och har precis lyckas få dit min skänk som jag fått av petra och alexander. Nu vill jag gärna ha besök så jag får visa hur fint det blev, hihi. Har hämtat ut min mobil idag också, gud så snygg den är, den ligger på laddning,men jag måste erkänna att det är riktigt svårt att inte pilla på den.
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag möta Emma vid Willys. Vi ska laga mat och ha det trevligt ikväll. Hoppas ni får en bra fredagskväll mina vänner.
/tilda.e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0