Nu kör vi

Nu när skolan dragit igång känner jag att det är dags att ta tag i livet och träningen. De senaste veckorna har jag mest bara tränat när jag själv kännt för det, det har inte blivit någon regelbunden träning. Min höst/vinter kommer ungefär ser ut såhär. Dagliga promenader, i form av morgon,eftermiddag och kvällspromenader beroende på hur jag går i skolan. Måndagar och Onsdagar ska jag träna med emma på gymmet, kommer variera med gym och simning. Tisdagar och Torsdagar har jag innebandy träning, de träningar kommer jag även cykla till, om det inte är snöoväder ute. Det är cirka en mil till träningen, men det är cykelväg hela vägen så det är väldigt smidigt. Jag kommer ha en match i veckan och kommer även träna på gymmet på helgen, antingen fredag, lördag eller söndag beroende på vad jag har för aktiviteter och vilken dag matchen ligger på. Detta kommer hålla mig skade fri i år och jag kommer även genom detta komma tillbaka till fotbollen. Om jag lyckas med detta, vilket jag vet att jag kommer göra, kommer både jag och mina nära och kära vara stolta över mig. Men det viktigaste är att jag mår bra. Så.. nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Frida

bra Matilda! ytterligare en som ska sätta igång med träningen ;) hoppas allt är bra annars. Hänt nåt skoj i helgen då?

Puss

2009-09-07 @ 06:34:06
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/
Postat av: Frida

Det låter bra ;) min helg har bestått av födelsedagsfirande och 30 års fest :D kanon skoj.

Lite mc åkning med :D hihi Puss

2009-09-07 @ 17:41:37
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/
Postat av: Frida

Förresten din pappa hade inga sådana ljusstakar på jobbet? kan köpa dem

2009-09-07 @ 17:42:03
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0