Ny vecka - fullt upp

Det är måndag och jag har varit vaken alldeles för länge idag känner jag, jag är ledig och borde tagit sovmorgon, men jag vaknade klockan åtta av att de klippte gräset utanför. Bra att man kom upp iallafall.
Har faktiskt rätt mycket för mig idag, när Hanna har slutat ska vi gå runt trummen, tror det var runt tolv hon slutade. Klockan två ska jag möta fatima och vi ska plugga som aldrig förr. Det var länge sen vi satt och pluggade på bibblan tillsammans, äntligen får vi göra det igen. Ska hinna med att träna med emma idag också, easyline som gäller. Vi är helt sålda på det, iallafall jag. Resten av min vecka ser ut så här:

Tisdag: Idrott från 8.15-11.15, baka bröd, innebandyträning
Onsdag-Torsdag: träna, Utepedagogik med övernattning. 
Torsdagkväll: Gnosjö
Fredag: jobba på skolan
Lördag: Siggesavslutning
Söndag: slappdag? hehehe.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0