ny vecka, nya möjligheter

Nu rusar vi in i ännu en vecka och jag har fullt upp hela tiden. Helgen har varit smockat med Bio, utgång, simning, tennis, ja lite av varje faktiskt. Jag gör någonting hela tiden och hinner nästan aldrig sätta mig ner och ta det lugnt och slappna av. Jag lär inte hinna det denna veckan heller.
Idag har jag haft fullt upp sen jag vaknade, först grupparbete med fatima och matilda, efter det lunch med klara och även en runda på stan med henne. Skulle lägga upp hennes nya jeans, sen passade vi på att ta en fika, mötte alexander och hans vän där också. Efter det cyklade jag iväg för att träna med emma och nu sitter jag här och har precis lagat lite kinamat till mig. Jag ska faktiskt bara ligga i soffan ikväll och ta det lugnt för jag har som sagt fullt upp i veckan. Imorgon är jag ledig igen men jag ska upp och tvätta, på kvällen ska jag sitta i seket med Mimmie, Kul att få prata lite med henne. På onsdag går jag faktiskt en heldag i skolan, börjar halv tio med idrott i simhallen, sen musik från ett till halv fyra. Match på kvällen.. ja jag behöver nog inte fortsätta med hur resten av veckan ser ut för ni förstår nog att jag har fullt upp.
Nu blir det soffhäng! :)


Bild från i lördags.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Vilken helg du haft ;) skoj!



Ja o Petra får allt ta och komma ner snart!

2009-09-15 @ 06:39:57
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0