Olofström

Det blev en kort kväll igår, jag och klara kom till emma och skulle grilla lite, men grillen funkade inte så vi fick steka det. Men det blev riktigt gott ändå, potatisgratäng till det med, underbart! Jag har ju precis lärt mig att äta det. Vi skulle gått ut på deluxe, men jag var inte alls sugen på det, jag tror inte jag är helt hundra i kroppen än, förskylningen sitter fortfarande i. Får ladda till nästa helg då jag ska hem till Gnosjö för sista sigges för i år.
Idag ska jag iallafall åka till Olofström, den lilla hålan. Evelina har seriepremiär så vi ska självklart vara där och heja på henne. Ska äntligen få se hennes lägenhet också, blir lite mat där också innan vi åker hem igen. En riktigt bra söndag med andra ord. Och det blir ännu bättre när man vet att man är ledig imorgon.
/ matilda.e

Kommentarer
Postat av: hannapanna

imon ska vi ut och gå min vän!

2009-09-20 @ 21:57:42
URL: http://alvens.blogg.se/
Postat av: sandra

åhh sista sigges! jaja, jag får nöja mig med utgång i Åre :)

2009-09-20 @ 23:05:10
URL: http://sandramarianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0