Så dumt

Har legat och läst Mia Törnbloms bok, så dumt. Otroligt bra bok som handlar om hennes liv. Det är svårt att sluta läsa. Jag köpte boken i Ullared för Sandra har sagt att hennes böcker är så bra. Har läst Självkänsla innan och den är verkligen bra om man är lite osäker på sig själv och livet. Hon är bra helt enkelt, den där Mia!
Nu tror ni säkert att jag legat och läst hela dagen, men det har jag faktiskt inte. Gick upp tidigt och åt god frukost framför tv:n, sen har jag tvättat fyra maskiner och även städat av lite i lägenheten, har lagt in alla kläder i gadroben, de låg i en väska på golvet innan, kände att det var dags att packa upp dem. Har även hunnit med en långpromenard, gick både runt Trummen och Växjö sjön. Det var ett sånt härligt höstväder idag och jag slapp regnet.
Ikväll var det meningen att vi skulle haft spelkväll med klassen, men det var inte så många som kunde så vi ställde in det. Det blir istället lite matlagning och filmtittande med Daniella.
/tilda.e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0