Systeryster

Igår var jag upptagen hela dagen, var inte hemma en sekund knappt. Direkt efter skolan åkte jag och daniella ner till stan för att möta upp ninnie för fika, hade lite tid innan så jag köpte mig ett regnställ, mycket pengar som gick, men det var det värt. Efter fikan åkte vi ut till hovshaga för att kolla på min syster. Hon gjorde mål men det missade vi precis. roligt att daniella hängde med iaf, så jag slapp sitta ensam, hihi.
Evelina sov hos mig sen, vi satt och tjötade ett bra tag igår, hade mycket att berätta för varandra, vi glömnde säkert häflten. Skulle egentligen åkt hem i helgen med för att umgås med henne ännu mer, men det har blivit ändrade planer, krångel med skjuss och så. Men hon kanske kommer ner på lördag och shoppa lite och för att kolla på markus och alexanders match. Får hoppas att hon kommer. Tycker inte om att man varken pratar eller träffar sin syster så mycket längre, hon är ju inte vilken syster som helst, utan min syster, min förebild, världens bästa syster! :)

Ikväll hoppas jag innebandy träningen, förskylningen är tillbaka, jag får nöja mig med en promenard med daniella idag, bättre än inget. Blir även sista grillningen för i år hos Klara idag, det blir trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0