Tiden

..räcker inte riktigt till längre. Jag har försökt planera en helg när jag kan åka hem och bara vara, men det är verkligen omöjligt. Jag ska dock hem och jobba den tjugofemte september, men tjejerna i klassen kommer den tjugostsjätte så det blir inte så mycket egen tid till att bara umgås med mamma, pappa och andra där hemma. Sen har jag någonting varje helg framöver, det är matcher hit och dit. funderade på att komma hem helgen den sextonde oktober, men jag kan nog inte komma hem den helgen heller. Sen börjar vfu:n vecka 41-45, då kommer man inte ha så mycket ledig tid som man har nu. Som det är nu så kommer jag inte hem förrän i början eller i mitten av november. Så ni får helt enkelt komma och hälsa på mig och kanske kolla på mina matcher, kan behöva lite stöd hemifrån! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0