FOTBOLLSTRÄNING!

Ni läste rätt på rubriken, jag ska snart bege mig iväg på en fotbollsträning med mitt blivande lag. Ska tyvärr inte träna för jag är fortfarande förskyld, har varit det i över en vecka nu. Men på torsdag ska jag snöra på mig skorna och träna, PÅ GRÄS! Tror inte någon kan förstå hur stort det här är för mig, fotbollen är mitt liv, det bästa som finns. Att bara få snöra på sig skorna igen sprider en sådan enorm lycka. Underbart!

Annars så var stockholm kanon, blev en ny innebandyklubba, precis vad jag behövde. Härligt helg med ett otroligt härligt gäng. Kan inte bli bättre! Började denna veckan med ett seminarie sen pluggade jag lite hos klara, har koll på energin till tentan nu, dock inte ekologin, men det lär jag mig. Har jobbat på Bokelundskolan i eftermiddag, en skola med ett fåtal svenska barn, väldigt intressant att se skillnaderna, för visst finns det skillnader. Imorgon ska jag dit igen, fast då ska jag vara i en 5-6, får se hur de går. Skönt med lite extrapengar.

den här veckan innehåller mycket tentaplugg och seminarie. funderar på att åka hem till gnosjö imorgon när jag slutat jobba och stanna till onsdag, behöver lite gnosjö luft.

Kommentarer
Postat av: Frida

Låter som du har det bra ;) hur går det med magen med förresten? blivit något bättre eller ont än?



Tycker du ska hem till Gnosjö och vila lite:D luften här är härlig hihi



Puss o kram

2010-04-19 @ 22:03:30
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0