hemfärd

Idag eller imorgon bär det hem mot Gnosjö för en fullspäckad helg. Imorgon är det självklart Logenpremiär som gäller, inget snack om saken. Ska spendera helgen med de jag håller närmst hjärtat. Helgen kommer innebära fest, mys och fotboll. Ska även hälsa på familjen som jag troligtvis ska jobba för i sommar.

Igår var det IKEA som gällde med ett härligt gäng, vet helt ärligt inte vad jag hade gjort utan mina underbara vänner här nere i växjö, det är ni som gör växjö så otroligt bra. Hittade lite småsaker och tittade ut möbler som jag ska köpa i sommar.

Ska iväg till skolan om en stund, börjar vid tio idag så jag har haft en lugn morgon med promenad och en god frukost. Lite egen tid helt enkelt. Hoppas ni får en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ledsen att jag inte kan komma hem! kommer kännas minst lika konstigt som att jag inte var med på din fest i växjö.... men logen i sommar är ett måste :) Och några vänner från östersund kommer till järnbäran! woho. ha så kul imon vännen! puss

2010-04-29 @ 21:17:31
URL: http://sandranilsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0