party

Lördagmorgon och jag är i fullgång med tvätten. Låg kvar i sängen i en kvart och funderade på om jag skulle tvätta eller inte, tillslut gick jag upp och tvättade.
Ska ner till stan med Emsi vid tio, har lite att fixa till festen ikväll, dessutom är det skönt att bara kunna strosa runt på stan med en vän.
Ikväll är det party som gäller, har varit med och anordnat årsfesten med innebandylaget. Kommer bli en rolig och lyckad kväll, känner det på mig.
Jag och Malin stekta massa köttfärs som vi ska ha idag och sen planderade vi lite för lekarna. Ja, somt sagt, det här blir en rolig och lyckad kväll. Hoppas ni får en bra lördag, imorgon ska jag tentaplugga medans alla andra ligger och latar sig i sängen som man borde göra på söndagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0