slapplördag

är mitt inne i mitt tvättade och och precis städat av lägenheten, är helt slut i hela kroppen nu. Har åkt på en förskylning. Jag tänkte dra ut och springa runt växjösjön men jag tror inte jag orkar det idag, kroppen säger emot. Det får bli en promenad med min vän emma istället och ikväll blir det slapplördag, bara ligga och päsa i soffan, det behöver jag. Får sällskap av daniella också.
Gårkvällen var trevlig, hoppade dock utgång vilken jag tycker var helt rätt med tanke på att jag vaknade med en förskylning. Lyckades faktiskt fota lite med mobilen, men bilderna kommer inte förrän imorgonkväll för sladden ligger i gnosjö, typiskt. Ni får ha en bra lördag mina vänner, ska springa ner i tvättstugan och ta ur tvätten sen får jag nog ta och fixa lite lunch innan jag ska träffa emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0