Underbara helg

Nu är helgen över och den har varit massa bra. Gick på stan med min fina vän Emma igår, handlade lite och tog en fika. Linus kom ner sedan också och köpte en jacka i rekord fart om ni frågar mig. På kvällen var det dags för årsfest med Teleborg ibf, blev en lyckad kväll med ett härligt gäng.
Idag har det varit tentaplugg för hela slanten, Fatima, daniella och jag har suttit och diskuterat frågorna och sedan kom även klara. Jag tror faktiskt det sitter nu och om det inte gör det så är det inte hela världen, man har alltid fler än en chans på sig, men det skulle sitta fint att klara av den på första försöket.
Nu ska jag krypa ner i sängen med vetekudden runt nacken och bara njuta av att livet faktiskt är underbart. Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0