update

jag har fullt upp hela tiden och hinner knappt sitta vid datorn, förutom när jag pluggar förstås. Påskhelgen i gnosjö var bra. I fredags var det påskmiddag på gärdesgatan, sedan åkte vi till helena och umgicks där. Påskafton spenderas i värnamo hos min kära syster tillsammans med mikaels mamma och syster. Lagade god mat och hade riktigt trevligt. Söndagen bestod av lite småplock i eve och mikaels lägenhet och sedan bredaryd för att äta på bambu med mormor, roland, mamma och pappa. Måndagen var det fotboll som gällde, petra som spelade. På kvällen åt jag, petra, alexander och sandra på vita huset. Riktigt mysigt! Det var min påskhelg med en liten sen uppdatering.

idag har jag och katarina gått runt växjösjön, passade på när vi inte hade seminarie förrän tio. Är precis hemkommen från det. Blev en liten reunion med frippegänget, endast hillevi som saknades. Ikväll är det utgång som gäller, dock tror jag nog bara det blir förfest för mig. Måste spara pengarna till Stockholm nästa helg, dessutom behöver jag en slapp och oplanderad helg.
Hoppas ni får en bra helg med massa vårsol!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas du får en bra helg och njuter av solen ;)

jag ska strax ut med Enzo en runda innan vi smiter till GBG över helgen.

Såg att du med skulle vara med på Vårruset! :D skojigt :D

Puss o kram

2010-04-10 @ 08:52:49
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0