bra kväll

det blev en bra kväll igår, mycket dans, skratt och andra trevligheter. Jag tog det lugnt men hade riktigt roligt ändå, så visst kan man ha roligt utan alkohol. Stannade kvar och städade sen också för att slippa det idag, tio i sju var vi hemma. Man är lite seg idag så det blir en tidig kväll för imorgon är det vfu som gäller. Hoppas min mage inte ballar ur bara, ska till läkarn på torsdag och hoppas på att de ska ge mig en medicin som funkar nu.
Hoppas ni haft en bra helg. Hejsvejs
/t

Kommentarer
Postat av: Ema

Taack, vi är supernöjda! Vi satte upp väggdekoren idag också, du får se allt live på fredag ;).

Hoppas det ordnar upp sig med magen!

Krams!

2010-02-28 @ 19:26:47
URL: http://xmemory.blogg.se/
Postat av: Frida

Hahha de var kanon skoj igår! blev lite mycket till slut så gick hemåt, kom på när vi var vid simhallen att vi sa ju inte hejdå... så fick dåligt samvete över det.

Har mått apa hela dagen idag men nu ikväll fick jag i mig en pizza bit iaf och lite godis ;) hihi

Men det var verkligen lyckat igår! hoppas du haft en bra dag! Pussokram

2010-02-28 @ 21:12:12
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0