föreläsning

har suttit på världens tråkigaste föreläsning, den handlade bara om förskolan. Och för er som inte vet det så är det faktiskt en väldigt stor skillnad på förskola och fritidshem, förskola är från åldrarna 1-5 år medans fritids är från 6-12 år. Det är stor skillnad på deras utveckling. Det känns som att de bara satt in föreläsningar denna veckan för att fylla ut schemat. Två seminarie kvar denna veckan så sitter på biblioteket och väntar på de andra nu, hade varit skönt och fått klart det här så man kan fokucera på annat. Tur man har en fest att se framemot i helgen, ska verkligen bli riktigt roligt. Vet vad jag ska ha på mig nu också och vet hur jag ska ha håret också, saknas bara en krustång nu. Min syster vann en sådan i söndags men den är nere i olofström och jag är i växjö. Någon som har en att låna ut så säg gärna till.
Annars vaknas det innebandyträning idag, Zlatka ska hänga med och testa. Det är en tjej i min basgrupp som kommer från gislaved. Om man skulle ta och sätta igång så man kommer här ifrån någongång. Ha en bra tisdag mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Daniella

Jag har en krustång :)

2010-02-23 @ 15:10:24
Postat av: Anonym

Och? du ska ju ändå jobba som dagisfröken.

2010-02-25 @ 20:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0