fyndat



har glömt nämna att jag fyndade när jag var på stan med emma igår, har velat ha denna tröjan jättelänge, hittade den nu (fast i grått) för endast 49 :-, det kallar jag fynd.
Har haft både seminarie och föreläsning idag, riktigt tråkig föreläsning. Positivt var att hemtenta som vi har nästa vecka endast är på två sidor och dessutom 1,5 radavstånd, kan det bli bättre?
Väntar på mamsen och papsen nu som kommer och hämtar mig med nya bilen. de har med sig lite "möbler" till mig. Kan lägga upp i bloggen hur det ser ut sen. Laddad för bowling ikväll är jag iallafall, kommer blir riktigt roligt.

Ha en bra fredag.

Kommentarer
Postat av: Frida

Va gött att få den så billigt! Fått testa bilen själv då? :) hoppas du haft en bra dag!

Puss o kram!

ja grekisk afton hade inte varit fel någon dag:)

2010-02-08 @ 16:25:33
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0