gnosjö

precis bokat tåget efter lite panik då det först stog att det var slutsålt. Nu har jag min biljett, får hoppas det kommer i tid också. Idag har jag varit nere på stan med Emma, klara och fatima. Efter det träffade jag mimmie och vi lagade lite mat tillsammans innan träningen. Träningen kändes helt ok, förutom att jag lyckades slå i knät men det är bara att bita ihop. Kommer väl troligtvis inte blogga mer innan helgen för jag har fullt upp. Men jag vill avsluta med att önska världens bästa lag lycka till på lördag, gör mig stolt nu. Hoppas ni får en underbar helg, vi ses på lördag!

ps. Att inte se skillnaden mellan en förskolelärare(inte dagisfröken) och en fritidspedagog är samma sak som att inte se skillnaden på en polis och en brandman ds.

Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

Allt bra denna söndag? :)

kram ♥

2010-02-28 @ 09:30:09
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0