kom inte på någon rubrik (?)

har spenderat min dag i ullared tillsammans med emma, klara och johanna. riktigt trevlig dag, även om fötterna var ömma och kroppen helt slut. efter det blev det en powernap för att sedan dra vidare mot teleborgshallen, kom precis hem därifrån. Seriefinal mellan Vöikers-Väckelsång, slutade 2-1 till Vöikers. På tal om match så vann vi mot Lyckeby igår, 4-3, riktigt härlig seger.
Nu ska jag krypa ner i sängen, är helt slut efter denna veckan. Det har varit tidiga mornar och massa plugg. Imorgon går jag inte uppe innan klockan nio. Förövrigt så ska jag på innebandy med Malin imorgon ute i Hovshaga, kvällen ska jag sedan spendera med henne och emelie, kan inte bli annat än en toppen kväll med de tjejerna :)
Sov gott, det ska jag göra.
ps. förskylningen är nästan borta, den är hos emma nu, förlåt :( ds.

Kommentarer
Postat av: Ema

Äsch, det var säkert Linus som smittade mig :P

Skönt att du är friskare nu iallafall :)

2010-02-12 @ 22:33:29
URL: http://xmemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0