Lax

först vill jag bara säga att jag tycker alla med alla hjärtans dag är tramsigt. Det är bara för att affärerna ska tjäna pengar på det, älska varandra gör man väl ändå alla anda dagar på året också?
Till min rubrik.. jag år lax för första gången igår. Emelie som fixade den goda maten, för det var faktiskt gott. Lax med sweet chili sås, det borde ni testa.Anledningen att vi åt lax var för att jag nämnde i fredags när vi satt på innebandy att jag aldrig ätit det. Alla blev lika chockade och missade första målet för att de kollade på mig. Fisk har aldrig riktigt varit min grej, har bara ätit en fisk som mamma gjort sen man var liten.  Hade förövrigt en riktigt trevligt kväll med emelie och malin, sådana kvällar gillar vi.
idag blir det lugnt, ska baka lite bröd, färga håret och kolla på film. Bra uppladdning till veckan som kommer nu. Ingen lugn stund, skönt att det snart är vfu.

Kommentarer
Postat av: DaPe

snygg blogg!!!!gillar den...

2010-02-14 @ 11:57:57
URL: http://dapes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0