lite paus?

efter lite svackor igårkväll och i morse är jag mig själv igen. Ibland får man bara nog och allt kommer på en gång. Min älskade broder Markus hjälpte mig att komma på andra tankar i morse, han vet precis hur jag menar och känner. Jag behöver verkligen en paus från skolan, vfun får vara min paus, visserligen har vi uppgifter under vfun men första veckan ska jag inte öppna en enda bok, för jag behöver vila från all kurslitteratur för att komma på fötterna igen. Jag förstår inte hur de på universitetet tänker när de matar oss med uppgifter och dessutom ger oss dåliga föreläsningar som inte alls gör litteraturen lättare att läsa. Men jag kan fixa det här det vet jag, för jag är en sådan människa som aldrig ger upp. Tilda fixar allt!

Kommentarer
Postat av: Brushan

Jag är också trött på skolan, jag spyr snart åt det :) men vi klarar det. vi får hjälas åt..ha de bra så ses vi antingen idag eller imorgon

2010-02-20 @ 08:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0